GELECEĞİN KORUYUCULARI E TWİNNİNG PROJESİ

2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA OKULUMUZ  3/A SINIF ÖĞRETMENİ  FİLİZ GÜZELKÜÇÜK LİDERLİĞİNDE "GELECEĞİN KORUYUCULARI" ADLI E TWİNİNG PROJESİ FAALİYETE GEÇTİ.  ÖĞRETMENİMİZ VE 3/A SINIFI ÖĞRENCİLERİNE PROJELERİNDE BAŞARILAR DİLİYOR, TÜM ÖĞRENCİLERİMİZİN ÇEVREYİ (GELECEĞİMİZİ) KORUYAN BİRER NEFER OLACAĞINA KALPTEN İNANIYORUZ.


2023- 2024 Eğitim- Öğretim Yılı Etwining Projesi 

İsim:Geleceğin Koruyucuları (Guardians of the future)

Yaş aralığı 07-11 

Süre : Ocak-Mart 

TANIM: Öğrencilerin web 2 araçlarını kullanarak çevre bilincine sahip bireyler olarak yetişmelerini ve dijital becerilerini geliştirmelerini sağlayacak etkinliklerle öğrencileri sürece aktif olarak dahil etmeyi amaçlayan bir proje hazırladık. Projemizde ileri dönüşüm, geri dönüşüm, sürdürülebilirlik konularına odaklanacak, P4C yaklaşımıyla farkındalıklarını artıracak ve sanat etkinliğiyle proje konusunun hayatlarında kalıcı olmasını sağlayacağız.

AMAÇLARI:

️Erken yaşlardan itibaren çevre okuryazarlığını geliştirin ️Bazı çevre sorunlarını ve çözümlerini tanımalarını sağlamak 

️Karma takımlarda akran aktiviteleri yoluyla sosyal yeterlilikleri güçlendirmek 

️Birbirlerini anlamalarını ve saygı duymalarını sağlamak ️Farkındalıklarını arttırmak 

İŞ SÜRECİ: 

》》Ocak/Hazırlık Sayıları 

️Veli İzin Belgeleri 

️Öğrenci Kayıtları 

️Altın Kurallar & Güvenlik Kuralları(İŞBİRLİĞİYLE)(AYŞE Şit) ️Öğretmenler(tuğçe acır) • &ÖğrencilerGirişler 

️yıllık plan 

️Gözden geçirilecek Öğretmenler Toplantısı 

️Görev Paylaşımı 

️logo yarışması (hediye ferah özbek) 

️Öntest(hülya çetin)

 

》》Şubat/daha yeşil hale getir 

   •Tohum kumbarası oluşturarak evde yedikleri meyve ve sebzeleri tohum olarak saklıyorlar.

  • Öğrenciler biriktirdikleri tohumları çimlendirerek okulda uygun gördükleri yerlere ekerler ve bitkinin dikildiği yere bir etiketle ekim tarihini yazarlar. Birkaç ay sonra sonuçları kontrol edip twinspace'te paylaşıyorlar.

 •Egüvenlik Günü Kutlaması(Filiz Güzelküçük) 

 •Bitkileri veya tohumları için ortak şarkı 

  》》Mart/sıfır atık sürdürülebilirliği 

 •Atıkların doğa için geri dönüştürülmesi (her ekip, geri dönüşüm ve ileri dönüşüm yoluyla hayvanların beslenmesi ve barındırılması için malzemeler tasarlar)  

 • Daha sonra her takım bu malzemeleri okul bahçelerine yerleştirir.) 

 •Nihai ortak çıktı olarak sanal bir sergi oluşturacağız.  

• Ortak hikaye 

 • Son test Değerlendirme(öğretmenler/öğrenciler)

 

 

 

25-01-202425-01-2024



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 16  kişi beğendi